Opleidingsgids aanvragen



 Compleet overzicht van opleidingen en trainingen voor de overheid
 Op MBO, HBO en Master niveau
 Zowel praktijkgericht als erkend/geaccrediteerd
 Locaties door heel Nederland
 Docenten uit de praktijk


Vul hier uw persoonlijke gegevens in. Velden met een * zijn verplicht.

 
Persoonlijke gegevens
Adresgegevens
Contactgegevens

Om u beter te kunnen adviseren kunnen we telefonisch en per e-mail contact met u opnemen.

Het privacy statement van Bestuursacademie Nederland is van toepassing op dit formulier.

Klachtenregeling

Klachtenregeling

Als onderdeel van NCOI Opleidingsgroep, geldt voor de klachtenregeling van Bestuursacademie Nederland de  algemene voorwaarden van NCOI opleidingsgroep.

Klachten kunnen schriftelijk worden ingediend bij:
Bestuursacademie Nederland
t.a.v. teamleider Advies en Voorlichting
Bestuursacademie Nederland
Marathon 7, 1213 PD Hilversum
Postbus 447, 1200 AK Hilversum
Antwoordnummer 1160, 1200 VB Hilversum
Tel. 035 – 7 604 850 of per mail info@bestuursacademie.nl

  • Wij zullen de ontvangst van uw klacht per e-mail binnen 24 uur en per post maximaal binnen 1 week bevestigen.
  • De afhandeling van de klacht valt onder verantwoordelijkheid van onze directie. Uiteraard streven wij ernaar uw klacht tot volle tevredenheid af te handelen
  • Binnen twee weken kunt u een mondelinge en daarna schriftelijke/e-mail reactie op uw klacht verwachten.
    Als er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen, wordt u binnen 4 weken in kennis gesteld, waarbij het uitstel wordt toegelicht; bovendien wordt er een indicatie gegeven wanneer uitsluitsel verwacht wordt.
  • Allen die betrokken zijn bij de afhandeling van uw klacht, gaan vertrouwelijk om met de klacht en de verkregen gegevens.
  • Indien u niet tevreden bent met de wijze waarop uw klacht wordt afgehandeld, dan kunt u de klacht indienen bij de onafhankelijke Stichting Geschillencommissie Consumentenzaken. Voor meer informatie surf naar de site: www.degeschillencommissie.nl
  • Bestuursacademie Nederland legt zich neer bij de uitspraak van de Geschillencommissie.
  • De bewaartermijn van de klacht is 5 jaar