Klant Contact Centrum

Een volledig functionerend KCC, met een dienstverlening zoals u dat wenst. Waarschijnlijk is uw gemeente al een eind op weg met de inrichting van het KCC en daarmee een verbeterende dienstverlening. De ontwikkelingen binnen gemeenten maken het een uitdaging om de processen en organisatie van het KCC succesvol te laten verlopen en de middelen en mensen optimaal en efficiƫnt in te zetten.

Een klantgerichte manier van werken moet de natuurlijke houding worden, alleen dan kan het KCC tot een werkelijk succes uitgroeien. Het is van belang uw medewerkers en managers optimaal toe te rusten. Daarbij is het wenselijk al goed na te denken over de toekomst. Heeft u al afspraken gemaakt over de samenwerking met RUD's? Hoe gaat u straks om met de decentralisaties binnen de sociale zekerheid? En wat zijn de consequenties van zaakgericht werken en de uitbreiding van de basisadministraties voor de inrichting en organisatie van uw KCC?

Samen met Albert Schut, eigenaar van Schut Consultancy en implementatiebegeleider BRP vanuit KING, ondersteunt de Bestuursacademie Nederland u graag bij de (door)ontwikkeling van uw KCC en bieden op elk moment een passende dienstverlening. Hiervoor maken we onder andere gebruik van het KCC ontwikkelmodel dat helpt ontwikkelingen en de samenhang van verschillende activiteiten inzichtelijk te maken.

Klik op de afbeelding om deze te vergroten.



Voor meer informatie over het (door)ontwikkelen van uw Klant Contact Centrum kunt u contact opnemen met Judith Berendsen via telefoonnummer 06 55 85 24 21 of e-mail jberendsen@bestuursacademie.nl.

Onze website maakt gebruik van cookies.