Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hier vind je een antwoord op de meest gestelde vragen. Klik op de vraag om het antwoord te zien. Staat jouw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op via telefoon 035 - 7 604 850 of e-mail info@bestuursacademie.nl.

Inschrijven

Kan ik mijn inschrijving annuleren?
Is mijn inschrijving in goede orde ontvangen en verwerkt?
Hoe ver van tevoren moet ik mij aanmelden?

Bijeenkomsten

Hoe kan ik de bijeenkomsten volgen?
Hoe kom ik in contact met mijn docent/medestudenten?
Kan ik een module of opleiding doorschuiven?

Studiemateriaal

Wanneer ontvang ik mijn studiemateriaal?
Ik heb een vraag over de inhoud van het materiaal, aan wie kan ik deze het beste stellen?
Wat moet ik doen als ik het studiemateriaal dubbel heb ontvangen?

Financiële Zaken

Wat moet ik doen als ik een verandering in de betaalwijze wil doorvoeren?
Kan ik zelf ook de factuur ontvangen die naar mijn werkgever is verstuurd?
Kan ik nogmaals dezelfde factuur ontvangen?

Examens en afronding

Wanneer vindt het schriftelijk examen plaats?
Hoe meld ik me aan voor een digitaal examen?
Hoe kan ik uitstel aanvragen?

Overig

Hoe kan ik mijn klacht indienen?
Binnen welke termijn wordt een klacht of bezwaar afgehandeld?
Waar kan ik informatie over een opleiding/training downloaden?
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?