Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hier vindt u een antwoord op de meest gestelde vragen. Klik op de vraag om het antwoord te zien. Staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op via telefoon 035-7 604 850 of e-mail info@bestuursacademie.nl.

Inschrijven

Kan ik mijn inschrijving annuleren?
Is mijn inschrijving in goede orde ontvangen en verwerkt?

Bijeenkomsten

Hoe kom ik in contact met mijn docent/medestudenten?
Kan ik een module of opleiding doorschuiven?
In welke plaats(en) gaat de opleiding/training van start?

Studiemateriaal

Wanneer ontvang ik mijn studiemateriaal?
Ik heb een vraag over de inhoud van het materiaal, aan wie kan ik deze het beste stellen?
Wat moet ik doen als ik het studiemateriaal dubbel heb ontvangen?

Financiële Zaken

Wat moet ik doen als ik een verandering in de betaalwijze wil doorvoeren?
Kan ik zelf ook de factuur ontvangen die naar mijn werkgever is verstuurd?
Kan ik nogmaals dezelfde factuur ontvangen?

Examens en afronding

Wanneer vindt het schriftelijk examen plaats?
Hoe kan ik uitstel aanvragen?
Wanneer en hoe krijg ik de uitslag van mijn examen?

Overig

Hoe kan ik mijn klacht indienen?
Binnen welke termijn wordt een klacht of bezwaar afgehandeld?
Waar kan ik informatie over een opleiding/training downloaden?
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?